Åter at work..


..och faktiskt rätt så inspirerad efter semestern. Känns inte alls fel. Måste ha med mina fenomenala kolleger att göra. Ta åt er! 

Dagens tips; www.farsaikoping.blogg.se

Givetvis blev han inspirerad av min fenomenala blogg och valde att hänga på. Fördelen med det mina vänner, är att Jens då kan lära mig hur man lägger in youtube-klipp direkt i bloggen = No more links! Sweet.

Idag drar också en ny träningsperiod igång. Nu ska spåren efter alla flintastekar med tillhörande Falcon bort.

Och Nicke, se för helvete till att nå ditt mål denna vecka nu. Så vi kan fira T och J på Lördag med en "grogga-jävel" som han i Ullared på 5:an skulle ha sagt..

På tal om Ullared så heter nya affischnamnet för serien Ola-Conny. Där snackar vi kvalitetsnamn.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska bli spännade och följa det här med träningen!!

2010-08-18 @ 16:57:36
Postat av: R

Jag kan behöva ditt stöd Sanna. Men jag är uppe i 2 pass nu. =) "Bara" 48 pass kvar nu innan man får fira Jul med gott samvete. Sen ska det ätas julmat. Jävlarimig vad det ska ätas julmat. Vi får se till att ordna ett Julbord på jobbet..

2010-08-18 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0