FredagsRobban


Underbart med Fredag efter en arbetsvecka. Har gått förvånanssvärt smidigt att dra igång maskineriet igen. Å andra sidan hade jag bara 3 veckors semester, så man hann väl inte bli totalt förslappad.

Ang. rubriken så myntade min kollega Peter det uttrycket. Han anser att jag har "en annan energi" på Fredagar om man utrycker det så. Och det kan nog stämma. Vad är bättre än en Fredag efter en arbetsvecka? Det är väl iofs ganska mycket som är bättre än det, (1 månad semester, 102 miljoner på lotto, fred på jorden, en kall GinTonic) men just nu känns det bra. Rhiktigt bra. Observera att när riktigt stavas med H så är något bra. Rhiktigt bra. FredagsJens gick precis hem från jobbet (jävla glidare). Själv ska jag slita till 16:00.

Ikväll då? Kinamat och tv-kväll står på programmet. Till maten slänger jag nog med en påse räkor också. Till det har jag fått vintips av kollegerna, ett vitt vin med namn Venus och ett annat som heter tre apor. Misstänker att det senare tipset är ren jävelskap, men jag ska kolla upp det i alla fall.

Vad händer för er gott folk? Vad gör ni? Vad äter ni?

Vem ligger ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0