Semestern..


..är jätteslut väldigt snart. Sjukt tråkigt. Å andra sidan så kan vardagen och rutiner vara rätt så välkomna ibland.

Göteborg var som vanligt fantastiskt. Skulle jag flytta någon annanstans i Sverige så vore det dit. Otrolig mat. Sjukt trevligt folk. Riktigt bra utbud på restauranger. Underbar miljö runt avenyn.

Och då har jag inte ens nämnt liseberg. Vilket ställe. Fuck.. skulle kunna spendera varje semester där. Blir som ett barn igen. Ett klassiskt femkamps-häfte, 2 åk i balder och uppskjutet, en riktigt bra middag samt ett par enkla storvinster vid skicklighetspelen. (att de ens bjuder in mig till stället, rånar dem varje gång)

Åter i Köping nu och gäster ikväll. Har kört grillspett med tillbehör. Fetaoströran gick hem som vanligt.

Så... dags att sova nu.

Kan bli ett fredagstips imorgon. Eller rättare sagt så blir det så.





Kommentarer
Postat av: Jens

Snart så, snart så blir det jobb för herrn igen!

Va in och kollade och de verkar gjort om lite i fördelningen så du hade 233 st sökanden nu och 42 av dem var bokade till FAT-samtal. Man har också gjort om i Kundis så vi behöver sitta mellan 3-4 pass i veckan. C-I har lagt dig på fredageftermiddagar som vanligt.

Kollade igenom din mejlbox lite. Jag vete 17 men jag har gått igenom 40 mejl och du har det fyrdubbla kvar... Muhaaaaaa! Yeah right!

2010-08-13 @ 09:22:01
Postat av: R

Retardation overload. Fredags-Jens idag?

2010-08-13 @ 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0