Det här är helt overkligt


En kollega(som inte varit på jobbet tidigare idag) kom precis in i fikarummet och frågade Jennie vad hon gjorde.

"Jag håller på att sticka en mössa till Robert."

Vet ni vad hon säger?

- "Men så där stort huvud har han väl inte?"

Hur är det möjligt? Att folk reagerar bara de ser ett garnnystan. Inte på vilken färg det ska bli. Eller var hon lärt sig virka. Utan storleken på huvudet.

Många frågor dyker upp...Hur stort är det egentligen? Är jag onormal? Kan jag ställa upp som ett circusfreak där folk får peka och kasta saker på mig? 

Och slutligen... Vad kostar en skallförminskning?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Innanför det där stora huvudet gömmer sig massa stora idéer, är det inte så? Råttfångaridéer främst kanske! :) /e

2010-12-04 @ 20:39:20
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0