Sorg i hjärtat


Jag fick precis reda på att min vapendragare JW ej kan delta i nyårsfirandet p.g.a. magsjuka.

Förstår ni vad detta innebär?

Ingen J och R.
No Chaanse and Robstar
Var är Wreje och orrro kommer folk undra? -"Inte här ihop" får jag svara.
Sture och robbelito? - "nope."
JW och Robthechamp? - Inte här.

På självaste nyårsafton! Detta är långt ifrån bra.

Dessutom har min jävla bror valt att åka till min andra jävla bror och fira nyår. Så de är inte heller här.

Tur att jag ska fira med annat trevligt folk. Men nyår blir fan inte vad det borde.

Må ni tillfriskna i helvetet för att ha utsatt mig för detta.

Skämt o sido, you will be missed, guys! Hoppas ni får en trevlig kväll ändå. Och till Jens kan jag rekommendera lambis papper.. Mjukt som om du vore i himmelen.

Mot raketerna och champagnen!

Kommentarer
Postat av: 2x 0rr



I säter skall vi nyår fira,

medan jens på toan lira.

Robbo ingen vapen broder har,

medans dom 2 andra en jäkel tar.

Nu är groggen nära

som vi tar för alla nära och kära



Gott nytt år önskar vi alla

2010-12-31 @ 17:28:30
Postat av: Robban

Lätt den bästa kommentaren jag fått på denna sida! Vilken poesi. =) Ha en trevlig kväll nu! Hörs om en stund

2010-12-31 @ 17:36:30
Postat av: Emelie

Hahaha Wreje och Orro?! Jätteroligt! Hoppas ni hade roligt igår i alla fall. Får göra ett nytt försök snart. Inte att fira nyår kanske men att träffas och äta god mat. Det brukar vi ju kunna vara bra på! :)

2011-01-01 @ 19:15:33
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/
Postat av: Sofia Nyberg

Ha ha...roligt inlägg:)

2011-01-02 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0