Monday you can fall apart


Ny vecka. Nya insatser som min kära mor brukar uttrycka det. 

En vecka till semester nu. Sen har jag 3 veckor, sol, bad, vattenskidor och grogg framför mig. I teorin alltså. Ger mig fan på att det i själva verket blir 3 veckor regn, förkylning, bakfylla och elände.

Helgen har varit bra, med födelsedagskalas hos E och J på Fredagen och upp till Säter på Lördag för att hälsa på familj och grabbarna. Kvällen slutade med allsång framför Spotify, vilket alltid är ett tecken på en kvalitetskväll. Speciellt när M och P avrundar det hela med att spontandansa till Elvis Presleys "Suspicious Minds".

Fick med mig 2 liter hjortron hem också. Vad jag förstår ska det vara bra. Är inte så insatt i hjortron-branschen, mer än att det är gött med sylt. Så ni som känner er sugna är välkomna till Mackstavägen 8 för lite glass och hjortron under semestern.  

Mer då...? Provkörde en Saab 9-5 -07 igår. Bilköp kan vara bland det svåraste som finns. Framförallt när man som jag är totalt ointresserad av allt vad bilar heter. De enda krav jag har är att den ska vara snygg och inte gå sönder. Aja, ska ut med nuvarande 9-3:an på annons nu, så får vi se vad det blir. Är inte helt omöjlig på en sån  där EU scooter som Zach Braff har i Scrubs. Frågan är vad jag skulle kalla min? Tror hans heter Sasha.

Back to work.

// R 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0