Sem-motherfucking-ester


Behöver kanske redogöra för en sak här. Det är väl kanske inte alla som maniskt räknar ner till en semester med dagliga inlägg ur en The Cure låt.

Orsaken är denna; Det är min första riktiga semester!

Efter gymnasie, höskolestudier och arbete som egen företagare är det första gången jag får uppleva känslan att gå hem för 3 veckors ledighet efter 7 månaders arbete. Och det mina vänner, det överträffade mina förväntingar. (Jag har nu förståelse Jens för din släng av det-är-sista-arbetsdagen-och-jag-beter-mig-kanske-inte-riktigt-som-alla-andra)

Hursom, vinglaset är upphällt, grillen ska tändas, och grillspettsjävlarna ska grillas till oigenkännlighet. Svensk sommar med andra ord. Inte ens det dåliga vädret kan få mig ur balans.

Idag och 3 veckor framåt är jag ostoppbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0