Tuesday, Wednesday break my heart


Nu har nedräkningen börjat på allvar. 2 dagar kvar..

Igår körde vi SS. Och för er som inte vet vad SS står för så är det givetvis spontansushi. Jag kan vara en av de största sushifantasterna i Västmanland. Helt otroligt jävla gott. Kul med besök också av min kära bror med familj.

Idag kommer J och E hem också efter hela 3 dagars frånvaro. Börja sakna den jäveln. Grillning imorgon J? Eller på Lördag kanske?

Slänger med ett grymt hårdrocks-låttips också (oväntat, jag vet, men man måste ju mixa upp det hela lite) för er som slår till med en lill-Lördag fylla idag.

http://www.youtube.com/watch?v=lfnTOeYEB_I

Tar en till med Volbeat när vi ändå är igång..

http://www.youtube.com/watch?v=eclMypNggQQ

Enjoy



Kommentarer
Postat av: Jens

Så här är planerna.



Torsdag:

Jensa meckar hemma med allt som ska göras under dagen. Till kvällen kommer R & L över och käkar lite grillat.



Fredag:

Robban ringer och berättar att: - Nu går jag på min första semester om 10-20 minuter.



Alt. 1

Jens åker ner och tar med honom på Bishop för ett åar tre goda.



Alt. 2

Robban kommer till Ringvägen och sätter sig i valfri temepratur (pool) och får sig en rackare i handen.



Lördag:

Jens kommer renovera hela dagen. Alla som vill hjälpa till är välkomna.



Så så kan det vara...

2010-07-22 @ 10:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0