Alla hjärtans dag


Jag tänkte jag skulle beskriva min dag idag, var vi är nu och planerna resten av dagen. Framkalla lite avundsjuka kanske?

Jag blev imorse väckt av Liza som hade gjort frukost på sängen och kom med en inslagen present som jag bara kan beskriva som fantastisk.

Efter morgonmys i sängen tog vi en dusch tillsammans och begav oss sedan ut på stan. Min present till Liza var shopping. Hon fick välja 5 butiker och handla det hon kände för.

Vi har nu precis kommit hem och jag håller på och smygpackar då vi ska spendera kvällen på ett spa som jag hyrt(utan Lizas vetskap). Där ska vi bubbla, dela en falska champagne och äta plockmat.

Avslutningen blir hemma i huset sedan, eller rättare sagt på altanen. Där har jag satt upp 3 stycken vindskydd, ställt ut 2 gasolvärmare och 1 stor sovsäck. Där ska vi avsluta kvällen med att berätta hur mycket vi tycker om varandra och slutligen älska under stjärnorna.

Eller så är det så att Liza jobbar till kl. 21:00 ikväll och jag sitter ensam hela dagen.

Stackars, stackars mig..

Er dag?

EDIT: Måste dock tillägga en sak. Den 25/2 har jag och L varit tillsammans i 5 år. Bara 2 veckor dit. 5 år alltså! Romantiken kommer därmed ändå segra till slut. Romance will prevail at last! La romantic.. che tout... äh, kan inte Franska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha.... va kul:)

Eller kanske inte för dig, men för oss läsare:)



Soffan

2011-02-16 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0