Ert val


Har funderat lite vad i helvete jag valde för ämnen när jag gav er makten att bestämma innehållet för ett inlägg. Jag hade dock en backup i den oseriösa sista, som jag trodde att de flesta skulle välja och mitt problem vore ur världen.

Nu valde dock samtliga alla 3.

Problemet är nämnligen att hur jag än vrider och vänder på det så kan de 2 första ämnena omöjligt skrivas utan att bli privat. .

Jag tänker såhär.. 90% av ni som läser detta känner förmodligen till det mesta ändå. Jag skiter dessutom i om jag förnedrar mig själv på något sätt(förnedring är nog det ordet som ligger närmast till hands när det kommer till att höra sin egen röst på en videofilm som läggs ut på nätet) men Liza och Filippa har varken valt att blogga eller bli utlagda på nätet, så där går gränsen även i fortsättningen.

Så.. vi börjar väl beta av den första av de 3 områdena.

En liten beskrivning av bloggens ägare såhär 6 månader efter starten.. men ändå.

Here we go;

26 år
Dalmas i grunden
Yngsta brodern av 3

Hade Wu-tang clan byxor i högstadiet
Låten 1990-nånting sammanfattar min uppväxt


Familjekär


Älskar att resa och vill helst göra en skidsemeter och en solsemester/år
Anser att Ola-Conny är ett kvalitetsnamn
Har en förkärlek för det engelska språket, speciellt under the influence
Har spelat trummor i ett band vars 2 bästa låtar hette "Float" och "Fiddlesticks"


Ogillar: Snåla människor och personer som tror de är lite för mer.
Gillar: Människor med charm och glimten i ögat.

Har: Självinsikt
Saknar: Förståelse för människor som inte anser att de har ett eget ansvar för sitt liv.

Ser upp till: Personer som arbetar ideellt

Lätt för: Teoretiskt lärande
Svårt för: Logiskt tänkande

Lyssnar på: Musik och min familj
Skrattar åt: Scrubs och South park
Gråter till: Stora idrottsögonblick och silver

Äter helst: Italienskt eller skaldjur
Dricker helst: Rödvin eller kallt vatten

-Sportfåne
-Social
-Datanörd
-Högskoleutbildad
-Träningsfreak i perioder
-Matfreak för det mesta
-Snabbtänkt(Ibland)
-Fotbollsnörd
-Speltorsk
-
Morgonpigg
-Intresserad av mat och vin

Trots ovanstående blivit kallad "svärmorsdröm" den senaste månaden.

Anser att:

De rödgröna borde vunnit valet
Xavi Hernandéz är det bästa som har entrat en fotbollsplan
Leksand bör spela i Elitserien
Julen är bland det bästa som händer på året
Estrellas chips är bra mycket godare än OLW:s
Ross är den roligaste av vännerna.
Eminem är ett geni
Film på bio är överskattat
Svenska komiker är ännu mer överskattade. Slå på parlamentet och jag börjar parallellgoogla efter "vapen" eller "snabba sätt at ta livet av sig" samtidigt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så.. 1/3 avklarade. Säg "bra där Robert".


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Orr

Heja norge? Och Sverige. Va generöst att Hellner inte förnedrade Nordtugg och drog ifrån honom i Hellnerbacken strax före mål. Hade han fått en kassa pengar från Norges landslagsledare. Vi får väl hoppas att svenskarna åker ifrån norrmänen med en halv timme på fem milen så de kan stanna på mållinjen och ställa veckarklockan på 29 minuter!!

Underhållande blogg lillpöjk. Du kanske blir författare när du växer upp. Ha en skön helg i Vestlandet. Själva så åker nog Storbjörn och Lillpia

ut på Sågholmen och njuter av solen och en lilling i morgon. Hälsningar ("Storerik" i Dalarnas Svartlien)

2011-03-04 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0