Ert val


Hej hej..

Som ni märker är detta inte den mest uppdaterade bloggen på nätet kanske. Snittar ca. 1,5 inlägg/vecka eller så. När man skriver så sällan så gäller det ju att skriva med kvalité. Om något som ni vill läsa om.

Därför ger jag er 3 val angående vad nästa inlägg ska handla om.

Alt. 1. En sån genomgång som man får på mailen ibland med tusen frågor kring vad man gillar för mat, musiksmak, hur man är som person osv.

Alt. 2. Jag spelar in någon form av homevideo (i HD) och lägger ut.

Alt. 3. Jag listar argument för och emot att jag skulle vara gay.

Jag skriver igen när jag anser att tillräckligt många engagerat sig och röstat. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför rösta fram ett av alternativen, nu har du ju ämnen för tre inlägg, bara att gå igenom dem alla 3 =)

2011-02-10 @ 12:31:19
Postat av: Jens

All of the above!

Fast mest 2:an

2011-02-10 @ 13:41:35
URL: http://farsaikoping.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag röstar på 2:an jag med! Ett sångnummer skulle passa tycker jag. Temat får vara "varför jag älskar schlager!" Do it!

2011-02-10 @ 14:44:05
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/
Postat av: Lantzen

Håller med alla... Alla 3 förslag röstar jag på! Bara att sätta igång nu Roberto!!

2011-02-10 @ 18:53:15
Postat av: Lantzen

Förresten Roberto, har du så lite att göra på jobbet så kan du ju komma till Kungsör :)

2011-02-10 @ 18:54:50
Postat av: Magnus

Svårt val. Men jag tror du kan ta ett ämne i taget. Så har du ju material för tre inlägg.



Hur ser det ut nästa helg förresten? Har du möjlghet att lämna familjen för storstan? :)

2011-02-10 @ 21:18:56
Postat av: Jennie

Jag måste nog säga nr 2 och då ska det vara som ett avsnitt ur MTVs cribs.



Nr 1 skulle också vara trevligt, men nr 3? Kom igen Robban, klassisk överkompensation! Det är ingen ide, alla vet.

2011-02-11 @ 12:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0