Half time talk


De är ju löjliga. Infor varje gång de ska spela så tänker jag.. de kan ju inte vara så bra som jag tänkte förra gången. Det är omöjligt. Nu möter de ju trots allt inte almeria i spanska ligan.. nej nu möter de Arsenal. På Emirates. Och så går de ut och spelar en fotboll som gör att jag bara sitter och gapar i soffan. HELT. JÄVLA. OTROLIGT. 

Bollinnehavet! Pressen då de tappar boll! Motherfucking PASSNINGSPELET! Helt otroligt hur ett lag på den hör nivån kan vara så överlägsen sina konkurrenter. Skillnad i kvalité måste alltid sättas i proportion till nivån de spelar på. Ett korplag kan vinna över ett annat med 17-0. Ett divison 4-lag med 6-0. Ett världslag ska inte kunna vara så överlägsen ett annat världslag. Tror det kommer dröja länge innan vi ser ett lika komplett lag som Barcelona de 2 senaste säsongerna. Och frågan är om de inte är bättre än någonsin just nu. 

Nu är inte matchen klar.. Och Arsenal kan säkert snubbla in en boll med lite tur..

Men det här vinner Barcelona garanterat.

Avspark andra halvlek nu! Se och njut.    

(ni tjejer som fortfarande inte begriper storheten med sporten kan ratta in Hasse Aro sista 10 på tv3. Om nu han är kul att se på..vad vet jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0