Onsdagstriumf


Jag kom upp i morse, tittade på termometern och den visade -25,4c. Gick till kylen, bredde mina trötta Wasa sport mackor, upptäckte att osten var slut och tänkte att.. livet är fan inte vad det borde.

Men!

Halvvägs till jobbet, efter att ha misslyckats med att försöka få bort isen från helvetet på bilrutorna och istället kört utan att se något, kom jag på att en av tanterna på jobbet fyllt 60 och vi ska få smörgåstårta! Smörgåstårta! Till frukost! 

Ibland ler gud mot en trots all jävelskap han hittar på för det mesta.

Förra gången vi fick smörgåstårta till frukost åt jag inget mer förrän 21:00 på kvällen. Då förstår ni ungefär hur mitt förhållande till smörgåstårta ser ut.

Om 45 minuter är det dags! Det här ser ut att bli en bra dag, trots allt. 


Kommentarer
Postat av: Lantz

Tur att jag hann med en bit innan jag for till arbetsgivarbesöket.... Tur som en tokig..;) Höll på att missa Smörgåstårta... Kan den göras med HCLF...??? Måste kolla...

2011-02-23 @ 21:32:42
Postat av: R

Hehe, HCLF.. Är det en egen variant? Highcarblowfat...? =)

2011-02-25 @ 12:01:25
Postat av: P

He, he.... Egen ..... LCHF... kanske då =)

2011-02-25 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0