Time for turkey... part 2


Jani, hörrni. För att dra en klysha kan jag väl säga att dygnet har för få timmar.

Det som ska hinnas med i livet för tillfället är;

-Ett heltidsjobb
-En liten bebis
-Helst 3 träningspass/vecka (har lite rödbetssalladsvikt kvar från i julas)
-Socialt umgänge med sambo och vänner

Därmed är det en rad saker som blivit försakade den senaste tiden, varav bloggen är en.

Jag ska inte lova bättring, för jag vet inte om jag kan leva upp till det. Det jag dock vet är att det inte kan bli sämre. Så att hålla minst samma låga nivå, det lovar jag.

Nu är resan bokad och klar. I slutet av Maj beger vi oss hit.

Jag har dessutom mottagit klagomål på bloggens innehåll. "För mycket sport den sista tiden" löd klagomålet. (Ni kan ju gissa könet på personen som klagade)

Därmed tänkte jag, som den hedersknyffel jag är, ägna resten av detta inlägg till att ge mina kvinnliga läsare några tips. Jag listar helt enkelt de 3 saker tjejer gillar mest av allt i hela värden. 

Tips 1

Vill ni fynda en supermascara? Till rabatterat pris? Titta här.

Tips 2

Vad gillar ni tjejer mer än sambos, bebisar och tamejfan mer än livet självt? Jag tänker givetvis på handväskor. Fynda er en väska innan helgen. Det är ni värda.

Tips 3

Just klick it.

Och så säger ni tjejer att killar inte vet vad ni vill ha. Ni är så lättlästa.

Kommentarer
Postat av: Jens

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

2011-02-02 @ 20:05:10
URL: http://farsaikoping.blogg.se/
Postat av: Lantz

Fattar inte alls vad Jens garvar åt! Det kunde ju ha varit lite musiktips också, annars var det precis det enda vi tjejer bryr oss om eller??

2011-02-02 @ 20:38:06
Postat av: Sanna

Tänk att du har lyckats lista ut att det är PRECIS de sakerna vi tjejer tänker på....!

2011-02-03 @ 13:26:52
Postat av: R

Jens: YEAH

Lantz: Nu ska du inte spela svår. Jag vet ju att det är så. (jag ger dig riktiga tips imorgon på AW:n, men säg inget.)

Sanna: Jag vet. Jag är ett geni.

2011-02-03 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0