Det höll..


hjärtat alltså.

Som Jens konstaterar så är grisen kvar hos sin rättmätiga ägare. Inte helt oväntat, men kul att grabbarna åtminstone försökte bjuda upp till kamp (det var trots detta avgjort redan innan den sista grenen). Men var inte bitter Jens, det här var ändå ett steg framåt från Kungsörs torp, då förövrigt samtliga grenar var fysiska, men JW kom vad jag minns sist i alla. Nya tag min vän.

Jag har några bilder då jag poserar med grisen som jag tänkte lägga upp här. Tror dock jag avstår då jag inte är säker på lagarna kring tidelag och inte känner för att reta upp några djurrättsorganisationer för tillfället.

---------------------------------------------------------------

Något helt annat. Vid en lunch på jobbet diskuterade vi vilket som är det bästa boybandet någonsin(vi har många intressanta diskussioner)

Min röst föll naturligtvis på det enda sjävklara alternativet. Den bästa gruppen helt enkelt.

Har man gjort låtar som denna. Och andra versen i den HÄR. Då ska man ligga i topp.

Mina kolleger höll helt oförståeligt inte med och röstade på något elände. (skriv in de igen här, kommer inte ihåg vem som röstade på vad)

Så..

Vilken är er bästa? Gärna med motivering och vilken som är deras bästa låt, så ska vi en gång för alla reda ut detta och kora en vinnare.

(är man cool och inte vill medge att man gillar boybands så räknas även anonyma röster).



Kommentarer
Postat av: Knapsu

Lätt val! Boyzone så klart! Vem kan konkurrera med klassiker såsom t ex "Words" & "Baby can I hold you tonight"? Men vad som faktiskt smäller lite högre är Ronan Keatings solokarriär. Oj oj oj, säger jag bara

2011-01-05 @ 09:19:22
Postat av: R

I see were you´re coming from, men jag håller ändå Westlife som odiskutabel etta.

2011-01-07 @ 08:15:32
Postat av: Emelie

jag är förvånad över era svar! Det finns bara ett oroginal boyband... Ta det! Fast jag håller med om att det låter coolare på engelska! De får min röst iaf!

2011-01-07 @ 11:11:59
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0