Karaktär zero


Hade en tanke efter Julen såhär att hålla igen lite. Ni vet efter alla köttbullar, rödbetssallad och skinka. Julen är ju så gott som alltid= ett par kilo plus på vågen.

Och vad gör McDonalds mitt i min återhållsamhet.

Jo, då återlanserar de:



El Maco. Hamburgarnas hamburgare. På två dagar har jag nu intagit 2 sådana mål. (givetvis med plusmeny och vitlöksdip) Och jag är rädd för att det inte var den sista.

Detta måste var den godaste burgaren McDonalds gjort. Ni som har andra åsikter (och därmed troligen har blivit tappade som barn) skriver det på egen risk i kommentarsfältet. Jag och El maco kommer och tar er om ni sågar detta mästerverk tilll hamburgare.
----------------------------------
Nu: Avresa till storebror för intag av fördink och matlagning. Oxfilén ska in i ugnen för förstekning och så ska min käre bror lära mig att göra en rödvinssås från scratch. Detta medtages sedan till Jens och Emelie där kvällens planksteksmiddag äger rum.

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0