Tankar 110120


Stormsteg mot helgen. Igen. Skönt med en helg då absolut inget är inbokat. Nästa helg däremot så bär det av till Säter för ett möte med en helt ny människa. Ska bli fantastiskt. Något som inte är lika fantastiskt är att jag då även ska dra ut en visdomstand på Fredagen. Blir lika förbannad varenda gång på den där jävla Nalle Puh i taket. Puh är enbart förknippad med smärta för mig.

----------------------------------

Ikväll spelas Los Angeles Kings - Phoenix med en 1:a. Runt 2,10 går att hitta.

-----------------------------------

Har hämtat videokameran också. Ikväll ska den vevas igång med en homevideo. Har dock inte kollat så sambon är med på det hela, men vad kan hon invända emot liksom? Filmen läggs sedan upp som "superhunk(though a bit fat) doin´hot chick all night long" på denna sida. 20 kronor kostar det att få access till detta, skicka ett sms till 070-731 70 71 så skickas inloggningskoder ut.

-----------------------------------

Fick Alex Schulmans senaste bok på posten i förrgår. Igår kväll var den utläst. Skapligt underhållande läsning, dock inget måste direkt. Svaga +++. (och ja, Emelie, du får låna den)

-----------------------------------

Estrellas chips är bra mycket godare än OLW:s. Ni som tycker annorlunda... har fel.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du underskattar mig Herr Orr, jag hämtar ut mitt eget exemplar på posten idag! :)

2011-01-20 @ 12:44:19
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/
Postat av: R

hehe, snyggt! Du som tjej kommer nog uppskatta den ännu mer. En enda lång kärleksförklaring till Amanda. Vad har ni för planer i helgen då? Orkar inte gå bort till Jens arbetsplats och fråga. Jag åt för mycket pannkaka till lunch.

2011-01-20 @ 16:08:32
Postat av: Emelie

Men ååååh jag som är så sugen på pannkaka! Jag vill leka med er i helgen! :)

2011-01-20 @ 20:11:53
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0