Time for turkey


Dålig uppdatering här på sistone. Har ett par grejer från den senaste veckan som ska avhandlas när tid finnes.

Är i Dalarna för tillfället och hälsar på familjen. Korvgrillning och bastubad vid sjön i Säter står på schemat vid lunch.

Och Sandin, i eftermiddag ska jag ge mig på en sån här rackare, då brorsan bjuder på kalkon.




Ska göra mitt bästa för att försöka slå dina kött-svettningar från Prag. Jag har hört att tjeckerna fortfarande pratar om dem som något i hästväg.

Hoppas alla har en bra helg..

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Knapsu

Kul att du också uppskattar köttsvettningar. Jag har precis beställt 4 stk XXL grisknän hos slaktaren när ni kommer hit.



...annars kan du förbereda dig på mycket potatis, ris, morötter och konserver.



Bombay Saphiren står på kylning och väntar...

2011-01-29 @ 11:50:46
Postat av: Jennie

Jag håller med om dålig uppdatering. Jag tycker du ska ta hänsyn till arbetskollegor som inte har annat att göra än att läsa bloggar. Skärpning!



Amentjarå....

2011-01-30 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0