No more sick in the ass


Åter från de döda - åter till jobbet - åter mot helg. Där är vi nu

btw, min dubbelsjuka resulterade att jag igår kväll när jag skulle gå och lägga mig såg ett hörn av en magmuskel som jag inte sett på flera år. Magsjuka rules!

Synd dock att helgen nu är här och att fredagsmiddan och Lördagsgroggen troligen står på schemat. Hejdå magmuskel. Ses efter vinterkräksjukan anno 2012 igen.

Och till dig Magnus som insinuerade någon form av svaghet hos undertecknad vill jag bara meddela att riktiga karlar drabbas av minst 2 magsjukor/år. Hur många har du haft?

Som ni minns så bet ju knappt den första bakterien på mig. Så då bestämde Gud (? eller vem bestämmer om sånt här egentligen?) att den där Robert skickar vi på en omgång till. En rejälare jäkel. Bakteriernas bakterie. Och vad hände? Spottade en extra gång vid tandborstningen, stretchade lite innan sänggång och var frisk som en nötkärna lagom till frukost morgonen efter.

Eller så var det inte så det gick till. Jag vet inte riktigt. Bakterien kanske har satt sig på hjärnan.

------------------------------------------------

Snart ska jag ta mig an dagens träning med skräckblandad förtjusning. Själva träningen uppskattar jag alltid. Problemet är att Jens har lyckats övertala mig att träningen idag ska bestå av simning. Och varför är det så hemskt då tänker ni?

Jo.

Det är så att Jens vägra simma i shorts. "Det ger för mycket motstånd" som han själv uttrycker det. Han kör alltså i speedos. Speedos!

T.o.m. elitsimmarna har övergett denna helvetesuppfinning för sina dräkter. Men inte J-man.

Dessutom har de lek i stora bassängen efter kl. 15:00 idag. Och Jens i speedos med en massa småbarn lekandes i poolen.. jag vet inte riktigt ja. De stackars barnen kommer vara med om ett trauma.

------------------------------------------------

Nu pep det till i mobilen, videokameran har kommit! Kul kul kul kul.

------------------------------------------------

Niklas! Vi kommer och äter imorgon förresten. Nu sparade jag in 89 öre eller så på att jag inte skickade ett sms med den infon. Halleluja. Blir det nog allt en extra salt pinne till tipsextra imorgon.

Som ni märker har jag inte så mycket vettigt att skriva. Jag får återkomma när nivån är högre än såhär.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Knorre! Jag har nog haft hur många magsjukor som helst. Men eftersom jag är en riktigt man så märker jag inte av dom. Inte så jag blir sängliggandes i allafall.



Har för övrigt varit manlig idag och slipat golv i nya lägenheten. Snart är allt klart och då är du välkommen! :)

2011-01-15 @ 17:24:39
Postat av: R

Sweet! Jag väntar på en inbjudan..

2011-01-16 @ 08:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0