Godmorgon


Har alla haft en bra helg?

Det har jag. Lördagen hos JW blev mycket lyckad. Vi startade upp vid lunch med lite nörderier(dataspel). Tog oss sedan ut på lite bubbel i poolen och en hemkörd onlinepizza. Vid 20:00 så gjorde vi dock det smarta draget att lägga dataspelandet åt sidan och startade istället ett konto på pacificpoker. 5 timmar och 900dollar+ senare så ångrade vi inte det beslutet.

Pengarna splittas givetvis och går troligen till semestern som vi bokat. Som riktiga svennar ska vi åka iväg, 2 par, och bo i.... Stugor! 2 mil från Ullared! Svenskare än så blir det inte mina damer och herrar. För er som vill hälsa på i slutet av vecka 31 så bor vi här. Som ni ser är det även nära till Göteborg och därmed Liseberg. Så vi män kommer nog inte gå helt lottlösa trots det besvärliga utgångsläget.

Spelhelgen fortsatte bra med 7 rätt på v75. Dock på en andel, så jag tror vinsten landade på ca. 500:-. Anledningen till att jag inte vet exakt är för att jag inte lärt mig räkna ut hur många 6:or man får. Är det som med 5:or, antalet streckade hästar? Någon som vet får gärna upplysa mig i kommentarsfältet. Jag menar.. det börjar ju bli standard med 7 rätt nu, så det kan ju vara bra att lära mig räkna ut det där. Tänkte nämnligen vinna 45miljoner nästa helg. (inser nu att vad F-N har det för betydelse att kunna räkna ut 6:or om man precis vunnnit 45miljoner? Ibland fungerar ju inte hjärnan som den ska. Men upplys mig ändå, IFALL något går snett och jag inte vinner 45)

Angående telefonfrågan. Cred till P Sandin, men ni övriga? Inget svar? Har ni övergett mig p.g.a för dåligt bloggande? Fast.. det har ni ju inte(tittar på besöksstatistiken). Så - hjälp mig nu då! Vad för telefon ska jag ha? Eller.. jag slänger ut frågan på FB istället. Och Sandin.. är telefonen till salu om jag gillar den? Jag menar.. den måste ju vara osäljbar med tanke på den tveksamma tidigare ägaren. Jag bjuder 1.5K! Och en sjujävla fin kräftmiddag när ni anländer i Augusti. Taget? Kom med motbud annars! Men blanda inte in mitt barskåp. Eller Liza/Filippa. De 3 är inte till salu.

Ikväll kollar vi in allsången med Måns och ser om det är något att ha. Det är det säkert, han är ju söt den där pojken.


Kommentarer
Postat av: Knapsu

No deal! Sara använder den som surfplatta när hon är för lat för att starta PC'n och så innehåller den hela musiksamlingen (=best of boy band + 14 skivor med AC/DC som alla låter likadant).



...notera dock att detta inte bör stoppa dig från att bjuda mig på kräftor.

2011-07-05 @ 22:23:57
Postat av: Robban @ i-landsproblem?

"Sara använder den som surfplatta när hon är för lat för att starta PC'n "

2011-07-06 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0