Svensexa


Yes, så är det!

Nu bränner vi av en svensexa för min käre bror som gifter sig om 2 veckor.

Rutiga shorts är på. Pikén är på. Bollarna är polerade.

Du har rätt!

Dagen börjar med golf. Starttid 13:00. Fan vet om jag ens kommer ihåg hur man svingar en klubba. 5 år sedan sist. Som tur är hittade jag min gamla Footjoy-handske, inköpt -97. Med den badboyen på är det i princip omöjligt att hooka. Jag erbjöd Liza att lukta på handsken, som legat i golfbagen i dessa 5 år, men hon avböjde. Märkligt.

Att få se Niklas på en golfbana ska bara det bli en upplevelse. Filmkameran är självklart nedpackad.

Efter golfen drar vi vidare på andra aktiviteter och övernattning. Jag har lite bråttom och hinner inte skriva mer. Jag får återkomma efteråt med resultatet. Jag lägger dock upp några bilder så länge från den senaste gången vi golfade.

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0