Sweet


..med Fredag idag. Nu jobbar vi in sista timmen, sen hem till solen.

Är lite förundrat över att endast Petra gillade Crowded House låten. Jag hade återminstone räknat med Emelie också.. och kanske Magnus. Men, men, alla kan ju inte ha en lika gudomlig musiksmak som herr Orr och fröken Lantz.

För övrigt;

Jag tog en liten seger i det lilla häromdagen.

Jag var på besök hos Nicke och pratade lite med min brorsdotter Tilde.

Jag frågade;

-Tilde.. vem har störst mage av din pappa och mig? 

-Det har pappa! Svarade det skarpsynta barnet.

Triumf!

Och eftersom min käre bror är min enda referensram när det gäller vikt så ska jag med gott samvete hem och äta bernaisesås ikväll. Hell - jag ska dricka det.

Trevlig helg! (och tack Jens för länken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0