Kärlek!


Ni vet att jag planerade en grillning till i Fredags. Vad jag inte räknat med var att en 1-dags-istid skulle dra in över Köping under Fredagen.

Jag bet dock ihop, handlade kol och tändvätska på OK (han i kassan ifrågasatte min mentala status) och begav mig hem efter jobbet.

Trots vädret bet jag ihop och gick urt för att leta på grillen. Grillfan hade tydligen stått kvar nedanför altanen sedan i somras, och hade frusit fast. Det måste gå ändå tänkte jag, och röck för allt vad jag hade i ena benet.

Resultatet?



Den föll ihop som ett korthus. Jävla skitgrill.

Här gav t.o.m jag upp mina grillplaner och vi stekte köttet istället.

Men idag! Idag ska det grillas! Solen skiner och altanen är rensad. Ang. rubriken så är den riktad till min sambo, som åkte till affären för att handla lite tillbehör till grillningen. (tänkte grilla kycklingfilé).

Och vad hittar jag i påsen när hon kommer hem?

FÄRSK SVENSK EKOLOGISK OXFILÉ.

Liza tycker knappt om Oxfilé, men köper ett kött för 100miljoner kr/kilot för att vara snäll mot sin sambo.

Som sagt, Kärlek till henne!

Nu ska jag bege mig ut i solen, hoppas ni andra gör detsamma. För er som trots vädret sitter vid en dator ska jag ge er en bild på mig och min andra kärlek i livet. Min nya kärlek!

 Toolmate!

Kommentarer
Postat av: Jens

Titta bilder! Titta!

2011-03-20 @ 14:58:41
URL: http://farsaikoping.blogspot.com
Postat av: sanna

Ja Jens det är verkligen bilder :) ser fint ut orrro, sjysst med lite bildbevis på att det snickras där hemma! Hoppas veckan är bra...

2011-03-22 @ 18:02:32
Postat av: R

Tack hörrni! Kan man lägga in bildbloggare i sitt CV också.



Har ni det bra i Sälen/Åre Sanna? Mycket skidåkning?

2011-03-23 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0