The second chaaanse


Det har varit en hemlighet sedan 2004..  ett fåtal har vetat om den. Nu har den för första gången outats i media och om innehållet läser ni här.

Som ni ser i kommentarerna har nog min käre Far vad som krävs både som medlem, ledamot och ordförande med de kvalifikationerna han beskriver.

Dykningen undrar ni?

Som ni märker så lever jag. Jag får återkomma om detta, då det krävs lite tid och tid är det sista jag har just nu då maten serveras snart och undertecknad är fortfarande oduschad.

Slutliigen... nog sopar väl Love Generation hem andra chansen? Och kanske hela tävlingen? Finns ingen som slår den här refrängen i årets startfält. Den där RedOne vet vad han sysslar med.

Och Jens Chaaanse Wretling...jag ringer in de norska rösterna om en stund.

Nu: Duschen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0