Äkta hat


Jag vet inte hur det är med er, men något konstigt händer inom mig när jag ser de 2 Irländska tvillingarna som ska tävla ikväll i melodifestivalen.

Det liksom blossor upp..  en känsla som jag närmast kan beskriva som äkta hat. 

Jag hatar hur de ser ut.
Jag hatar deras låt.
Jag hatar framförallt deras beteende.

Jag känner uppriktigt sagt för att nita dem.

Kolla in deras bidrag ikväll, och jag lovar er, ni kommer känna samma hat.

Vinner de detta.. jag vet inte vad jag tar mig till då. Jag kan omöjligt leva ett normalt liv om jag ska se dem i tidningar och på tv hela tiden. Det kommer att ta all min energi. Jag kommer gå runt och vara förbannad. Jag måste googla vad de heter..

Jedward! Sedär! Nu hatar jag även deras namn. Vilka idioter. De har slagit ihop sina 2 förnamn. Och tycker att det är en bra idé att kalla sig Jedward.



Må de brinna i helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0