Guess who´s back?


.. Inte jag alltså. Utan någon ännu bättre. (hur nu det kan vara möjligt).

Dr dre! Med Eminem! Och jag min klantskalle är ca. 2 månader och sisådär 40 miljoner views sen med detta.

What´s up with me? Känner inte igen mig själv. Brukar vara snabb med sånt här.

För er som som inte är en av de 40 miljonerna och gillar Em och Dre kolla in detta.
(låten börjar vid 2:40, men de som vill se lite skön nostalgi kollar in hela videon) 

Det har ju varit snack länge om att han jobbar med sitt "Detox" album, och nu verkar det äntligen vara på väg.

Annars?

Förkyld och jävlig, och har varit i över en vecka. 

Gött med Fredag idag. Hockey semifinal står på schemat efter jobbet och lite allmän återhämtning. Missar tyvärr en 30-årsfest jag gärna hade gått på, men vi måste bli friska på Mackstavägen innan några aktiviteter planeras in.

Stort Grattis iallafall Jonas! Hoppas ni får en kanonkväll. Hör av mig nästa gång vi är i Säter så får vi styra upp något då.

Kul att våran egna Manboy gick vidare igår. Kan det kanske vara värt att se finalen. Jag gillade det där slovakiska kvinnliga tvillingparet också. Liza påstod att det berodde på deras utseende. 

Påhopp!

Inte mitt fel att de var helt symmetriska de där 2. Allt var lika stort! Huvudena! Håret! Tuttarna! Allt! 

Klart man måste titta lite extra när man erbjuds ett sådant utmärkt tillfälle att lära sig lite extra om kvinnliga tvillingars anatomi.

Dessutom sjöng de fint.    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0