Bildspel!



... kommer inte nu heller. För jag är på jobbet. Men vänta ni bara!

I helgen "lovar" jag att lägga upp bilder från i tur och ordning;

-Dykningen
-Kryssningen
-Random andra bilder

För övrigt: Idag kl. 17:06 eller så anländer min käre far för lite hederlig golvläggning. Äntligen ska golvet jag nämnde här läggas in.

Frågan är.. Kan man ha golvlagsfest när man är klar?

Annars har jag säkert någon takpanna vi kan byta ut.

För övrigt 2: Imorgon åker grillen fram för årets första grillning. 18 mars alltså! Det måste vara oslagbart.


Kommentarer
Postat av: Knapsu

Jag går ut ifrån att du drar in grova pengar på reklamannonser så då tycker jag inte det är mer än rätt att dykinstruktören får sin del av kakan

2011-03-17 @ 14:35:07
Postat av: R

Du är det någon om är värd en slant så är det väl

denna fattiga statstjänsteman. Det har gått så långt att i slutet av förra månaden fick jag bryta loss en bit av huspanelen för att få något i magen till middag. Och det var ändå en bra dag. Du har mitt kontonummmer! Jag kan även tänka mig andelar i ditt oljeimperium, ska vi säga 15-20%?

2011-03-18 @ 07:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0